Başlıkta yazan inceleme videosunda 4K\'da bile işlemci yetmiyor demeniz kafamı karıştırd;.Doom/Halo oyunlarında RTX/VSYNC veya framerate açsanız da aynı kareyi alıyorsunuz diyorsunuz. Acaba: \"Bu ayarlar işlemcinin yetersizliğinden değil de \"açık/kapalı\" olmasının fps\'ye etkisi olmadığından veya başka bir nedenden dolayı olabilir mi?\" sorusunun cevabını arıyorum. Çünkü:
\"\"VR oyun sistemini 4K-8K işlem gücüne çıkartmak\" için, 4090 duyurulmadan (5000\'lere de yeter düşüncesiyle) \"MSI MPG Z690 CARBON ve i912900K\" toplamıştım. Ama 4090 beklediğimin üstünde çıktı; anakartım 13 nesil işlemcileri de destekliyor.
Üç soru:
1.Elimdeki işlemci 4090 Ti için 13. neslin ne kadar gerisinde kalır?(Bazı videolarda DSL 3.0 olmayan oyunlarda 12900\'ün darboğaz sınırında olduğunu gördüm; VR\'da da aynısı olabilir).
2.Örneğin 13950K gibi daha hızlı 13. nesil yeni işlemci çıkma ihtimali var mı?
3.Şimdiki sistem belki de fazlasıyla yetecek, bilmiyorum; bekleyip 14. nesil çıksın dersem bu defa da işlemci ekran kartlarının aşırı önüne geçebilir mi?
Başlıkta yazan inceleme videosunda 4K\'da bile işlemci yetmiyor demeniz kafamı karıştırd;.Doom/Halo oyunlarında RTX/VSYNC veya framerate açsanız da aynı kareyi alıyorsunuz diyorsunuz. Acaba: \"Bu ayarlar işlemcinin yetersizliğinden değil de \"açık/kapalı\" olmasının fps\'ye etkisi olmadığından veya başka bir nedenden dolayı olabilir mi?\" sorusunun cevabını arıyorum. Çünkü:
\"\"VR oyun sistemini 4K-8K işlem gücüne çıkartmak\" için, 4090 duyurulmadan (5000\'lere de yeter düşüncesiyle) \"MSI MPG Z690 CARBON ve i912900K\" toplamıştım. Ama 4090 beklediğimin üstünde çıktı; anakartım 13 nesil işlemcileri de destekliyor.
Üç soru:
1.Elimdeki işlemci 4090 Ti için 13. neslin ne kadar gerisinde kalır?(Bazı videolarda DSL 3.0 olmayan oyunlarda 12900\'ün darboğaz sınırında olduğunu gördüm; VR\'da da aynısı olabilir).
2.Örneğin 13950K gibi daha hızlı 13. nesil yeni işlemci çıkma ihtimali var mı?
3.Şimdiki sistem belki de fazlasıyla yetecek, bilmiyorum; bekleyip 14. nesil çıksın dersem bu defa da işlemci ekran kartlarının aşırı önüne geçebilir mi?