Almanya'da yaşıyorum ve sık sık Hollanda'ya geçiyorum. Dediğiniz gibi Netflix'te çok ciddi farklar var. Örneğin Hollanda da Star Wars filmleri, LOTR filmleri erişime açıkken Almanya'da bunların hiçbiri erişime açık değil. VPN üzerinden girmeye çalıştığınızda yine engelle karşılaşıyorsunuz.
Torrent konusuna gelince, bizzat kendi gözümle son uyarısında bir arkadaşıma 400€ civarı ceza geldiğini gördüm. Gelen kağıtta indirdiği dosyaların adı, ne zaman indirdiği vs. bütün bilgileri belirlenmişti. Ödemek dışında yapabileceğiniz başka bir şey yok. Bu sıkı kurallar yüzünden benim çevremde gözlemlediğim kadarıyla torrent kullanımı çok düşük. Bende dahil bir çok arkadaşım Netflix ve Spotify'a üye. Bir çok Alman'ın olduğu gibi. @gamsizm
çok güzel denk geldi, Berlin'den selamlar:)