Ben de deri olanını kullanıyorum ancak çok aşındı ve açılmalar olduğu için Ankara'da yetkili bir servise verdim. Maalesef bana kullanıcı hatası/ normal aşınım diyerek geri verdiler. Belki İstanbul'a gönderseydim değişim alırdım ama ben hakem heyetine şikayet etmeyi tercih ettim. O süreç de halen devam ediyor 🙂
@pope bende baharda piyasaya sürdükleri tuhaf isimli renklerden biri var, açık mavi bir kılıf. Dediğiniz gibi renk değişimi büyük ama bence yine de güzel görünüyor eskidikçe. Zaten kılıf gerçekten kaliteli, gerek dokusu gerek kokusu olsun 😀 sanırım üretimi durduğu için bana yine standart renklerden birini teklif edecekler. Kahverengini seçerim diye düşünüyorum bakalım.