@orcunfix hadi ya yapacak bişey yok sanırım saol.
Küçük bir güncelleme konuyu kapatıyorum ve herkese teşekkür ederim. @tunakaner @orcunfix @rezz

Ne yaparsam yapayım bende çıkmıyor. Siz hangi paketi kullanmıyorsunuz ben bunu kullanıyorum.

Bunu kurmam yeterlidir değil mi? Sadece iPhone dan aktarılan resimleri açması yeterli.
@achfighter @passenoir @gurkan-atilgan @orcun @awsalli
Herkese önerileriniz için teşekkür ediyorum.
Başlayıp bitiremedigim nadir oyunlardan. Ana karakterin yürürken dengesini saglamak(saga yattı sola çek sola yattı saga çek)gereksiz eziyet gelmişti.Grafikler harika.
@rawintosh anladım teşekkürler. Kullanışlı, pratik, güzel görünüyor. İyi günlerde kullanın.
Sanırım bu dns degiştiryor.Benim IP degiştirmem lazm, yinede yardımın için teşekkürler.
@fireworks keşke bugları glitcleri olmasaydı harika bir 35 saat geçrdim diyebilseydim. Ama 2080 le bile yer yer 15-20 fps düşmesi, özellikle aksiyonun tam ortasında çıkıp tekrardan girmeden düzelmeyn abuk subuk buglar oyun atmosferinden koparıyor insanı. Balondu diyemem ama şunu diyebilirim ''resmen son kullanıcıydı tester yapmışlar''.
Ana hikaye bitti, önemli yan karakterlerin görevleride bitti. Ivır zıvır ufak çeteleri temizle,bunu al burdan buraya götür,git şuraya bak sıkıyor hepsi birbirinin aynı. Benim için 35 saatle bitmiştir.
@arandur artık varmış galiba:) umarım yoktur.Postun tam ortasında olması kirli, yanıltıcı duruyor geçici bir sorundur galiba duzeltilir umarım.
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
15 den 16 ya yükselecek o yüzden