Valla batıl inancım gibi oldu, her cumartesi ilk iş sanki 🙂
Türkiye de değilim 🙂 bulunduğum ülkede de satıyorlar ama oem, güvenemedim. Belki aliexpress den alan olmuştur diye sormak istedim.
Cevabın için teşekkürler
@pof teşekkürler rehber için, bir katkımız olsun teknoseyir e, ama her ay yenilemek kötü olmuş, bu tarz şeyleri düzenli takip edebilen biri değilim, nasip artık.
@gamsizm Bir gönüllü organizasyonda, etkinliklerimizi canlı olarak internetten paylaşmak için ekipman toparlıyorum, Blackmagic atem ile kullanmak için bu makina ideal mi?
@kurabi Aslında R10 da ilana koydum ama şu an stock siteleri ücretsiz/tanıtım amaçlı üyelikler veriyor bu yüzden kimse ilgi görmedi. Adobe müşteri hizmetleri biraz pazarlık yaptı ama bana pek işe yarar şeyler değil, cayma bedeli istiyor ki 6 aylık bedel zaten 🙁
Neyse cayma bedelini de ödeyip tek tek indireyim hepsini, teşekkürler cevap için.
Sorumun cevabını buldum, ihtiyacı olan olursa diye buraya yazayım;
Windscribe İstanbul/Ataturk lokasyonundan ücretsiz olarak kullanabiliyorsunuz.
Yardımları için @protego ya teşekkürkler...
@protego Sitelerinde öyle değildi, indirip bir deneyeceğim, tekrar teşekkürler...
- ya takip edenim az olduğu için ortaya atsam kimse görmeyecek diye direk sorayım dedim 🙂 sorry 🙂
- Ücretli değilde ücretsiz aramaktayım, ayda bir kere basit bir iş için lazımda, her ay 10 usd vermek istemediğim için 🙂 Ücretsiz bulamadım zaten 🙂
Teşekkürler, ücretli çok alternatif var ama ayda bir kere basit bir iş için lazım. Bunun için ayda 10 usd vermek çok geldi 🙂 Windscribe ücretsiz hesap için maalesef Türkiye yok 🙁
Bu arada Teknovpn var, yıllık 90 TL premium hesap, lazım olanlar için.
Bu sefer gerçekten bitti galiba stokta, ama hatalı alımlar var sanırım, onları düzeltirlerse veya ayırdıkları 100 taneden biraz daha stok eklerlerse tekrar alınabilir.
Bitmedi, ama biraz dolambaçlı şekilde alabilirsiniz; logout yapıp sepete bir tane ekleyin ve sonra login olun. ödeme sayfasında sondaki sayıyı 7 yapıp ödene sayfasına geçin, sonrasında sorun yok zaten.
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Göremediğim için sormaktayım; bu hafta ki gündem yayını bayram nedeni ile mi olmadı?