#Adobe #Stock #Soru #TeknoYardım
Merhabalar, yanlışlıkla abone olduğum ve biriken adobe stock üyeliği var, yaklaşık 150 tane materyal indirme hakkı, bunu nasıl paraya çevirebilirim? bir fikri olan var mı? teşekkürler
*Evet yanlışlıkla ve aylarca habersiz çekim yapılmış 🙂

@kurabi Bakınız bir ismi etiketlemeyince kimse cevap vermiyor :))
Hem saat sebebiyle hem de sorunun zorluğundan öyle denk geldi bence. Yapmazlar cevapsız bırakmazlar.
Bu arada doğrudan paraya çevirme yöntemi için birileri adına stok indirmek ya da r10 gibi forumlarda hesap satmaktan başka bir çözüm gelmiyor ancak eğer kullandığınız bir Adobe programı varsa müşteri hizmetleri çok mükemmel, "bu böyle unutulmuş kredisi birikmiş bak hiç kullanmadım" derseniz, geçmiş bilmemkac ayı gelecek bilmemkac aya dönüştürebilirler.
@kurabi Aslında R10 da ilana koydum ama şu an stock siteleri ücretsiz/tanıtım amaçlı üyelikler veriyor bu yüzden kimse ilgi görmedi. Adobe müşteri hizmetleri biraz pazarlık yaptı ama bana pek işe yarar şeyler değil, cayma bedeli istiyor ki 6 aylık bedel zaten 🙁
Neyse cayma bedelini de ödeyip tek tek indireyim hepsini, teşekkürler cevap için.