Annene babana nie kötü telefon veriyosun? Ayıp deilmi?
Iyy kola turka 😖
Başkasının neyini yiyomuş?
Msn varmı?
@erhanm Tenks
O ney?
Sen demi 6 ay uyudun bazıları gibi ?
Kız düşeş olmuş biz hepyek gezioz.
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Annene babana nie kötü telefon veriyosun? Ayıp deilmi?