İzledim ve de yorum yaptım ikinci bölüm için 🙂
Zevkle izliyorum.Başarılarının devamını bekliyoruz. 🙂 Not: sondaki çoğul ekini neden koydum bende bilmiyorum 🙂
Ağzınıza sağlık gerçek tende kendim oynuyormuş gibiydi 2. bölümü sabırsızlıkla bekliyorum
Hayırlısı olsun. Ev sahibinin klima taktırmanıza müsaade etmediğini hatırlayarak; sizin adınıza seviniyorum 🙂
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 75 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Başınız sağolsun Murat bey, Allah rahmet eylesin.