• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

ANIL UZUN
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • ANIL UZUN @auzun

    @leventp abi bende monster kullanıyorum p170em laptopda şarj olsa bile prize takmadan tam verim alamıyorsun yarı yarıya düşüyor.

    16 Temmuz 2014 - 13:33 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    donanımhaberden daha tarafsız olmuş

    13 Mayıs 2014 - 08:39 Beğen 2
  • ANIL UZUN @auzun

    @serhanhepsen Diyorum ya sana özelleştirmesi falan touchwizi öper.

    12 Mayıs 2014 - 23:41 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    buzz launcher'ın temalarını kullanıcılar özelleştirebiliyor. Bence rakipsiz. Bir göz at şurdan istersen. https://www.homepackbuzz.com/homepack/list

    12 Mayıs 2014 - 23:11 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    Monster'da laptopu istediğin zaman upgrade ettirebiliyorsun adamlara. Bu benim için büyük bir seçici etken oldu.

    12 Mayıs 2014 - 23:04 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    Monster da da plastik kasalı modeller var parana göre.

    12 Mayıs 2014 - 22:55 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    Uydu ve digitürk'de hızlı geçişler.

    12 Mayıs 2014 - 21:41 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    42 3 metre mesafeden yeterince büyük.

    12 Mayıs 2014 - 20:57 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    Merak eden olursa fotoğraflardaki tv 42 inch.

    12 Mayıs 2014 - 20:02 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    Benimki 100 hz. Teyyit ettim. Büyük şehirlerdeki şu sıralar satılan kapalı kutuların çoğu z serisi zaten.Evet şu anlık 4k dansa oled özellikle curved oled daha mantıklı

    12 Mayıs 2014 - 19:42 Beğen 1
  • ANIL UZUN @auzun

    Teşekkürler. Ayağı yerden kesiyor işte. Tabi ki de 3d izlerken 😀

    12 Mayıs 2014 - 19:41 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    1933 tl +90 tl hediye çeki.

    12 Mayıs 2014 - 19:20 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    Şu sıralar beyaz sedan ford focus neyse bu tv de o.

    12 Mayıs 2014 - 19:17 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    Sağolun.

    12 Mayıs 2014 - 19:14 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    Sağolun.

    12 Mayıs 2014 - 19:14 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    E adı üstünde beta be abi.

    12 Mayıs 2014 - 16:39 Beğen
  • ANIL UZUN @auzun

    Hayırlı Olsun. Levent Abiyi'de biri üye yapsın da biraz önce fake'sini ekledim sanırım.

    12 Mayıs 2014 - 16:36 Beğen
  • Durum (6)
  • İnceleme (3)
  • Yorum (17)
  • Takipçi (71)
  • Takip edilen (45)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum