Bu ikisi mevcut ses sisteminde hocam @alipektas
Sanıyorum benim televizyonla alakalı bi problemim var. Ses menüsüne girdiğimde detaylı bi menü çıkmıyo çünkü
Ses sistemimde HDMI girişi var hocam. TV'ye bağlıyorum. Xbox da bağlı. Ne yazık ki halen ses alamıyorum. USB ses kartını bilgisayara bağlıyorum. Optik kabloyu da ses kartından ses sistemine aktarıyorum. Açıklayıcı olmuştur umarım. Benim tahminim TV ile alakalı bi problem
TV'de coaxial var. Optik yok ne yazık ki. Bildiğim kadarıyla HDMI üzerinden ses sistemini TV'ye bağladığımda 5+1 ses vermesi gerekiyo fakat tık yok. Optik kabloyu USB ses kartı aracılııyla bilgisayara bağlıyorum
Daha öncesinde optik kablo kullanmadan sadece HDMI kullanarak 5+1 ses alabiliyodum. Sanırım TV ile alakalı bi problem
SPDIF modu var sadece. Onda da PCM, otomatik ve kapalı seçenekleri var. Ses sisteminde PCM çoklu kanal seçeneği mevcut. PCM stereo mevcut. PCM çoklu kanal dedim bi işe yaramadı ne yazık ki
Ben de o sorunu yaşadım. Epic Games'ten satın alıp yüklemiştim. İnternette araştırdım. Oyunun DX11 ve DX12 versiyonu var. DX11 versiyonunu açtığımda sorun ortadan kalkmıştı
Teleservice kadar berbat bi yetkili servis görmedim ben. Bana da çok sorun yaşatmışlardı zamanında. O gün bugündür Teleservice garantili telefon almamaya dikkat ediyorum.
Doping var burda. Yan dairedeki arkadaşımla beraber kullanıyoruz. Modeme res atınca düzeldi, şimdilik bi sorun görünmüyo.
Hocam cihazın driverı Win7 uyumlu mu? Optik çıkışlı bi ses kartı arıyorum, internette baktım fiyatı da ucuz cihazın. Win7 uyumu yoksa bi işime yaramıycak ne yazık ki. :/
Çadır işini halletmeye gitti arkadaş. 2 kişilik alıp gelicek. Parfüm olayı sıkıntılı ya onu halletmek lazım bi şekilde :/
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Var hocam