Takip ettiğim kişileri silme
Sonunda çözdüm sağolun ama öyle sesler yoktu diski okumadı diyordu
iyidir iyi ihtiycında varsa biraz gider bendede ps1 kolu var lazım olursa verebilirim 😀
Ben pesciydim taki fifa oynayana kadar fifa çok gerçekçi kontrolleri çok iyi bence pes fifayi
geçemez
Ben milattan kalma bilgisayarıma bir telme atardım geçerdi bu kadar takma
😀
Ben sadece fön çekiyorum önceden wax filan sürerdim ama tarak önemli değil bence
Miracasti bilgisayar ile bağlıyorum ama telefonda tarif edebilirmisin @herakles
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Mantıklı 😀