Oyun oynamayı sevmiyorum. Amatör fotoğrafçılık ve yazılım ile ilgiliyim. Dizüstü ile kullanacağım (HD5500 tümleşik grafik). Bu monitörün fiyatı şu an diğer markalara nazaran oldukça uygun görünüyor(1699 TL) . Kullanım alanı çoğunlukla genel amaçlı olacak. Zaman zaman amatör düzeyde fotoğraf ve video düzenlemeleri (photoshop, premier ) için kullanacağım. Sizce 2020 yılında bu ihtiyaçlara uygun bir monitör müdür? Hala alınır mı? Başka bir alternatif var mıdır? Bu akşam vx3276_2k almak niyetindeyim.
@kadirg1976 cevp için çok teşekkür ederim. Eğer dediğiniz şekilde hareket edersem diğer donanımlar konusunda sıkıntılar yaşayabilirim. Bu da harcamalarımı daha çok artırır. Bu nedenle bu monitöre yönelmiştim. 1699 lira zaten bütçemi zorluyor. Bu fiyatlarda daha iyi alternatif önerilerini bekliyorum.