Hmm. PS3 tertemiz. Zaten başka bir arkadaşımdan aldı. Kırık değil. 200-300 çok öldüren bir fiyat. Kaça satabiliriz sizce?
Hmm. PS3 tertemiz. Zaten başka bir arkadaşımdan aldı. Kırık değil. 200-300 çok öldüren bir fiyat. Kaça satabiliriz sizce?
zorlamaktan ziyade düşmenin derdindeyim. aman aman grafik performansı ihtiyacım yok. teşekkürler.
ÇÖZÜM: Salakça, ama çözdü. ne yapalım. eşleşen bluetooth aygıtlarının hepsini kaldırdık. kulaklığı eşleştirdik. ve... telefonu kapatıp açtık...
@ali1928 yine söyleyeyim. benim telefon gm8. ayarlar böyle. sorun yok. arkadaşın xiaomi mi6 var bahsettiğim sorunu yaşıyoruz.
harika işte sorun burada. telefon sesini enable etmişsiniz. biz edemiyoruz. basınca açılıyor ve anında geri kapanıyor. o seçenek pasif durumda.
@furkanemir ülkenin sorunu sistem değil? müfredatların uygulanabilirliğinden okulların fiziki şartlarına kadar bir bakın derim: kaldı ki bahsettiğiniz bileşenler de sistemin üyesi. güç kaynağı bozuk bir cihazınız, içine takılan her RAM'i yakıyor varsayalım. sorun RAM'de, evet...
alakasını çözemedim ama söyleyeyim ki çözelim. Vodafone da Türk Telekom da Avea da var
netflix bana canlı tv yayını veriyor mu? tivibu gibi aboneliklere de bakışımı belirttim zaten.
onlara abone olunabildiğini biliyorum. bana canlı yayın vermiyorlar ki. ben bildiğimiz televizyon kanalı izlemek istiyorum. uygulamalarının varlığından da haberdarım konu o da değil. servis sağlayıcı arıyorum
Üretimlerin Çin'de ya da diğer uzakdoğu ülkelerinde yapıldığının farkındayım. Konu "Çin üretimi" değil zaten benim için. "Çin malı". Burada konu ucuzluk, dayanıksızlık falan da değil benim için. Çin'de birçok ünlü markanın ürettiği donanımlarla ilgili birçok geri çağrılma yapıldı. Bunların büyük oranı güvenlik sıkıntısı ile ilgiliydi. Sonrasında Çin kendi markalarıyla markete atak yaptı. Ne o markalara, ne de Çin hükümetine güvenmiyorum. Bir şeyler söylüyorsanız tabii ki bir bildiğiniz vardır. Önerilerinize ve fikirlerinize saygı duyuyorum. Benim içinde bulunduğum akademik, uygulamacı, araştırmacı grup özellikle CPU seviyesinde Çin'e bu kadar mesafeli durmam için yetip artıyor.
@mr-bell hem fiyatı benim bütçemi aşıyor hem de saf çin malı bir donanım üreticisine güvenmiyorum. yazılımsal desteğine de güvenmiyorum. tam anlamıyla dünyaya açıldığında, arayüzünü geliştirdiğinde, kullanım oranı arttıkça meizu ve xiaomi markalarına daha sıcak bakar hale geleceğim.
Ellerinize sağlık. Herkes bir şeyler söylemiş, bir şeyler katmış.
Tüm yönlendirmelere rağmen gidip GM8 alacağım sanırım. Elimdeki bütçe, ihtiyaçlarım, beklentilerim, kullanım alışkanlıklarım göz önüne alındığında en mantıklı seçim bu olacak benim için.
@protego eyvallah yönlendirmen için. ama bu arkadaşın ön kamerası beni çok geri götürüyor. 5mp sıkıntı bir sayı benim için. yine de aklımda.
@empty Eyvallah. Ben de metro toptan market falan kovalıcam bi maaş alalım da hayırlısıyla.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Aldığı fiyata başkasına verdi. Konuyu kapattı. Teşekkürler.