İcloud hafızam dolu Baya süredir o yüzden yedekleme kapalı Ona rağmen pilden yer mi icloud?
İcloud hafızam dolu Baya süredir o yüzden yedekleme kapalı Ona rağmen pilden yer mi icloud?
O benim de aklıma geldi ama aynı uygulamaları iPhone 6 da da kullanıyordum zaten
@emreyuce
iPhone 11 in ekranı çok ucuz geliyor gözüme hocam bir de daha önce plus kullanmış biri olarak xs max in ekranı beni cezbediyor 11 e baktım ama geniş açı kamera beni pek cezbetmedi o yüzden max alacağım büyük ihtimal
@kgk elimde ki cihaz 16 GB en başta hafıza problemi yaşıyorum ve kullandığım bazı uygulamalar artık can sıkıcı şekilde çökmeye ve devamlı baştan yükleme yapmaya başladı onun dışında bir sorunum yok
Bütçemin tamamını kullanmam gerektiği için 11 e biraz çekimserim hocam o yüzden muadil olarak oneplusu alabilir miyim acaba sizce
@makineci ois de eis de mevcut hocam ben akşam Teknosa da gidip inceledim süper dengeleme açtığın zaman bütün sarsıntıları vs absorbe ediyor
Garanti dert değilse malum şekilde kayıtlı olarak Facebook gruplarından mi note 10 alabilirsiniz 2900-3000 liralara bende düşünüyorum açıkcası almayı 5260 mah pil var
@suicide Xiaomi mi note 10 ve 7 plus hocam mi note 10 malum yollarla kayıtlı sıfır cihaz 7 plus 5-6 ay garantili ikinci el cihaz şeklinde
@agab hocam peki batarya olarak tatmin eder mi 7p en azından sabah 9 da çektiğimde akşam 6-7 ye kadar götürür mü şuan elimdeki iPhone 6yı günde 3 bazen 4 kez şarja taktığım oluyor 7 plusdada böyle bi sorun yaşar mıyım diye çekinmeden de edemiyorum açıkcası
Fiyat yarı yarıya farketse ben de sizinle aynı tercihi yapardım sanırım ama aynı fiyatlara geldiği için açıkcası biraz düşünceliyim
hocam peki batarya olarak 7 plus tatmin eder mi sizce ? Daha önce 6 plus kullandım bir buçuk yıl kadar bataryası bana sabah 10 dan akşam 6 ya kadar felan yetiyordu oyun vs olmadan sadece sosyal medya ile açıkcası 5260 mah batarya çok cezbedici ama kağıt üstündekini ne kadar gerçek hayata yansıtabiliyor emin değilim sırf android olmasından dolayı
3 sene daha gider mi hocam seneye 6sin fişini çekerler ondan sonraki sene 7 7 plus gözden düşer gibime geliyor açıkçası
Akşam Teknosa da gidip inceledim ama mağaza ortamında olduğundan mıdır nedir kamerası anlatıldığı gibi şaşalı uçan kaçan bi kamera değil gibi geldi ama amoled ekran ve ekran gövde oranı olarak beni benden aldı
7 plus da hafıza çekincem var biraz dediğim fiyat bandında hep 32 GB alabiliyorum daha önce 64 GB 6 plusum vardı 10-12 GB boş yer oluyordu hep şu an elimdeki 16 GB icloudla uğraşıp duruyorum sinir edici hale gelmeye başladı
En erken Mart sonu gibi alabilirim hocam o zamana satılmamış olursa olabilir hayırlı tezkereler bu arada
@furkanemir ülkemizde ki yakıtın yeteri kadar iyi olmadığından LPG’de 80 bin de sibop eriten araç benzin bile olsa belki daha fazla km yapıyor ama benzin eritmiyor demek pek doğru değil hocam yani en azından öyle deniliyor
12-13 litre kabul edilebilir ama 18 lere varıyorsa çok yüksek hocam senelik bi araç parası yakıta vermem gerek öyle bi tüketim de 😁
1.6 t cosmo araştırdım biraz ancak onlarda da sibop problemleri biraz mide bulandırıcı gibi hocam a6 aklıma yatmaz ise 1.4 TSİ superb düşünüyorum gibi ama a6 hakkında tam bi fikir verebilen olmadığı için netliğe kavuşturamadım
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@kortex @noisecash Mesela telefonu şarjdan yüzde yüz olarak aldım ya o yüzde yüz baya bi süre düşmüyor sonradan daha hızlı düşüyor gibi bir durum var yüzde yüz değil 85 olarak söksem şarjdan yine aynı o 85 baya bi süre düşmüyor kalibrasyonda sıkıntı var deyip 14.6 da yükledim ana yine de sonuç alamadım