Evet doğrudur, yeni işletim sistemi
Profesyonel fotoğrafçıyım. Fotoğraf özellikleri gayet güzel. Ama fotoğraf özellikleri güzel diye 2500 lira verilmez bu cihaza. Ayrıca profesyonel fotoğrafçı dslr ile çekim yapar cep telefonunu eline almaz fotoğraf için. Ne olursa olsun insanın aklına bu cihazın ilk fiyatı geliyor.
Bende hotmail hesabına giriş yapmak için kullandığım outlook sayfasında dun baya sorun yaşadım.
Aynen bende inceleme bekliyorum. Hatta Google'da inceleme ararken burada böyle birkonu açıldığını gördüm.
Yenilik olarak belkide hiç bir şey yapmamış denebilir ama yinede sunum büyülüyor. Yalan söylemeye gerek yok bende çok beğendim. Hatta Macbook bile alabilirim, yosemite baya iyi olmuş. Cihazlar arası müthiş entegre sağlanmış.
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Exynos'lu operatör cihazı. Yani boşunamı satın aldım.