iyi günler 1 haziran da termikelden ankastre seti aldım davlumbazım 3 ağustosda geldi geri kalan ocak ve fırınım gelmedi gelmeme sebebinin ürün yok ankaradan gelmedi gibi bhaneler üretiyorlar acaba o ürün yoksa bir üst versiyonunu göndermeleri gerekir mi yoksa para iadesi mi olur ne yapmalıyım 1 haziranda nakit aldım malı ama o günden bu yana ne gelen var ne giden
iyi günler 1 haziran da termikelden ankastre seti aldım davlumbazım 3 ağustosda geldi geri kalan ocak ve fırınım gelmedi gelmeme sebebinin ürün yok ankaradan gelmedi gibi bhaneler üretiyorlar acaba o ürün yoksa bir üst versiyonunu göndermeleri gerekir mi yoksa para iadesi mi olur ne yapmalıyım 1 haziranda nakit aldım malı ama o günden bu yana ne gelen var ne giden