herhangi bir hak idda edemez myim yani
@levet-alpsal merhabalar benim discover 2 cihazım var garantiye yolladım 30.11.2016 da göndermek için teslim ettim şubeye 06.12.2016 da servise ulaştı. garanti sürem 29.12.2016 da bitiyor cihaz suan parça bekliyor diyor. geçenlerde aradım cihaza farklı renkte parça takalım mı dediler hayır dedim kendi rengi olsun dedim onlarda uzun sürer dedi sıkıntı olmaz dedim kasıtlı olarak beklettiklerini düşünüyorum 20 iş günü dolunca 2 gün kalıyor garantinin bitmesine cumartersi günleride sayılıyormuş. simdi bu durumda ne yapmam gerek para iadesi istesem veya değişim nasıl bir yol izliyeceğim aydınlatırsanız sevinirim teşekkürler
Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
son olarak ek 3 yıl bimeks garantisi var cihazın