@mkyb 8 senedir general mobile'ın telefonunu kullanıyorum bozulmadı bir türlü bozulsada değiştirsek artık 😀
@mkyb 8 senedir general mobile'ın telefonunu kullanıyorum bozulmadı bir türlü bozulsada değiştirsek artık 😀
general mobile'ın ilk telefonu 2012 de almıştım 6 sene kullandım sonra anneme verdim 8 yıldır telefon ölmedi gitti hala annem kullanıyor varsa daha ötesi yazın bakalım 😀
Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
kalemde incelemeyelim🤣🤣