merhaba bundan yaklaşık 3 ay önce lg g4 telefonumu hayalet ekran ve aşırı ısınma yüzünden servise vermiştim on gün sonra anakartını değiştirip tekrar verdiler ve bu son iki haftadır aynı sorunlar başladı bugün tekrar servise gittim ve değişim talep ettim değişim yaparlar mı yoksa tekrar tamir edip gönderirler mi? ücret iade talep edebilir miyim?
merhaba bundan yaklaşık 3 ay önce lg g4 telefonumu hayalet ekran ve aşırı ısınma yüzünden servise vermiştim on gün sonra anakartını değiştirip tekrar verdiler ve bu son iki haftadır aynı sorunlar başladı bugün tekrar servise gittim ve değişim talep ettim değişim yaparlar mı yoksa tekrar tamir edip gönderirler mi? ücret iade talep edebilir miyim?