• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Ahmet
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
Linux/Windows Phone
  • Ahmet @aaydn

    O nerede 39 TL'ye hocam?

    08 Temmuz 2014 - 14:25 Beğen
  • Ahmet @aaydn

    Buydu kastedilen sanırım, değil mi?

    22 Mayıs 2014 - 01:09 Beğen
  • Ahmet @aaydn

    Yanıt deneme bir ki.

    22 Mayıs 2014 - 01:02 Beğen
  • Ahmet @aaydn

    Hocam benim mesajımın altında arıyorsunuz çünkü yanıtla seçeneğini. @sebahattin 'in mesajının altındaki yanıtla seçeneğine tıklarsanız benim mesajımın altına düşecek mesajınız.

    22 Mayıs 2014 - 01:01 Beğen
  • Ahmet @aaydn

    Abi o var zaten? Yanıtla seçeneği en son yanıtlayanın değil, ilk yanıtlayan kişinin mesajının altında görünüyor. Oradan kafa karışıklığı oldu sanırım. Ya da ben kastettiğinizi anlamadım.

    22 Mayıs 2014 - 00:58 Beğen
  • Ahmet @aaydn

    Windows Phone uygulamasını da ben tek başıma bekleyeyim burada dört gözle o zaman 🙂

    21 Mayıs 2014 - 00:19 Beğen
  • Ahmet @aaydn

    3 saat ile kaçırdım sanırım, fiyat $8.95 olmuş.

    20 Mayıs 2014 - 17:55 Beğen
  • Ahmet @aaydn

    Hahah bunu görmemiştim, çok iyiymiş. O sim kartları hatırlıyorum, bizimki de öyleydi, evet 😀

    20 Mayıs 2014 - 16:41 Beğen 2
  • Ahmet @aaydn

    http://galeri7.uludagsozluk.com/223/t%C3%BCrkiye-de-kullan%C4%B1lan-ilk-telefonlar_293285.jpg Şu telefonu hatırlayanınız var mıdır? Babamın zamanında çok ciddi bir para ödeyip aldığı ilk cep telefonuydu. Konuşurken anteni uzatmak gerekiyordu vs 😀 Cihaz hala evde aile reisi olarak sapasağlam duruyor baş köşede.

    20 Mayıs 2014 - 16:27 Beğen 2
  • Ahmet @aaydn

    Daha sonra çıkan c55 benim şimdiye kadar kullandığım en güzel telefondu. Gelen kutusu 10-15 mesajdan fazlasını alsa hala kullanıyor olabilirdim 🙂

    20 Mayıs 2014 - 16:15 Beğen 1
  • Ahmet @aaydn

    Alcatel'in çok şık, genç işi telefonları vardı. Hey gidi, yalan oldu gitti.

    20 Mayıs 2014 - 16:06 Beğen 2
  • Ahmet @aaydn

    Hocam anladığım kadarıyla bu, reklamlara tıklayarak para kazanılan sistemlerden bir tanesi. Bir ara Türkiye'de de çok uğraşanı vardı bu işin. Site günlük olarak karşınıza sponsorlara ait birkaç reklam çıkarıyor. Tıkladığınız takdirde de kendi aldığı paranın küçük bir kısmını size aktarıyor. Ancak ben şahsi olarak bu tarz sistemlerden para kazanan insan görmedim hiç.

    17 Mayıs 2014 - 03:28 Beğen
  • Ahmet @aaydn

    Anladım hocam, çok teşekkür ederim. Zaten yıl olmuş 2014, 15 dakikadan fazla oynayacak adam da kalmamıştır herhalde 🙂

    16 Mayıs 2014 - 03:14 Beğen 1
  • Ahmet @aaydn

    Herkeste var mıdır bu sorun bilemiyorum ama L520 ile oynarken 15 dakika sonra aşırı kasma yapmaya başlıyor :/

    16 Mayıs 2014 - 02:28 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (14)
  • Takipçi (32)
  • Takip edilen (22)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bluelight Mini USB Fan

19

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum