Malesef Nokia için katılmıyorum. Bende kullanıyorum ama arayüz olmadan herzaman daha hızlı.
Son bir saat içinde 197 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Malesef Nokia için katılmıyorum. Bende kullanıyorum ama arayüz olmadan herzaman daha hızlı.