Berbat bir telefon .. aldım ve pişmanlık duyuyorum . daha 2 ay bile olmadı alalı kvk da hala :S
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Berbat bir telefon .. aldım ve pişmanlık duyuyorum . daha 2 ay bile olmadı alalı kvk da hala :S