Bence insanlığın en büyük kültürel kayıpları Kavimler Göçü, Güney Amerika'ya İspanyolların ayak basması ve Bizans'ın yıkılması esnasında yaşanmıştır.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 229 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İkisinin sorumlusu biziz.😂
İnternette tartışırken lafını yapıp hala söveni gördüm..
+Moğol istilası
Tarihi olayları okurken; şu olmasaydı, bu doğmasaydı gibi şeyler düşünüyorum. Ama olmasa veya doğmasaydı bunlar yapacak başka biri çıkmaz mıydı? Çok karışık bir konu.