Merhaba,
Esimin LG G2 telefonu kendi kendine kapandı sonrasında açılırken ekran gidiyor 10sn güç dugmesine basınca lg logosu anlık görünüp kapanıyor. Bir süre dolapta bekletip actigimda telefon ana ekrana geliyor belki bir süre kullanılabiliyor sonrasında yine görüntü gidiyor. Pil arızası diye umutlanmak istiyorum ama şu hep bahsedilen lg bootloop mudur diye düşünmüyor değilim. Pilini değiştirmeye değeri mi? sizce
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Eşim kullanıldığı için hiç bir fikrim yok malesef. Ota olarak ne geldiyse odur diye düşünüyorum. Factory reset denedim ancak onda da kapanıyor. Bilgisayar'a bağlayıp rom atmak mı gerekir? Eğer öyle ise hangi rom tavsiye edersiniz? @hakanayhan
Ömrü dolmuş. Anakart arızası muhtemelen. Benim g2 ve g3 aynı şekilde çöp oldu malesef.
@kesb-i @muaddib @joe malesef şehir dışında olduğum için telefoncuya vermem gerekti. Tahmin. Ettiğim gibi pil şişmiş. 50liralik pil ve desigim için 150 lira vercez artık napalim
oha ya 🙁
@joe kendi telefonum olsa bekler eve gidince siparişini verir değiştirirdim ama malesef böyle oldu
Aldım telefonu. Güç entegreside bozuk oda değişecek dediler. Benimde bekleyecek vaktim olmadığından aldım. Bakalım şimdi napcaz artık Eskişehir e dönünce bakicaz
Malesef kart slot u yok g2de