6 senelik LG (G2) cep telefonum iflasın eşiğine geldi ( aslında iyi bile dayandı 😀 )
Şu anda bütçeme göre alınabilecek en iyi fiyat performans telefonuna bakıyorum Xiaomi çarpıyor gözüme bir tek.
#akış
#xiaomi Mi A2 Lite 64 GB'lık modeli hakkında ne düşünüyorsunuz Xiaomi kullanan var mı?
A2 değil de Lite dememin 2 sebebi var;
> Çentik Tasarımı
> 4000mAh Batarya
Hepsiburada.com'da ki fiyatı 1.899,00 TL
Tabi İthalatçı Garantili.
https://www.hepsiburada.com/xiaomi-mi-a2-lite-64-gb-ithalatci-garantili-p-HBV00000D6D7S
Maalesef stoklarında yokmuş Migrosun baktım :/
Redmi 5 Plus'da bakabilirsiniz.
Baktığımda Redmi 5 Plus'un;
> 4K video çekim
> MIUI android arayüz özelliği güzel bi avantajken
Mi A2 Lite;
> İkinci arka kamera
> SAR değeri 5 Plus'a göre daha çok daha düşük.
@xdaft Xiaomi telefonlarla ilgili reklam sorunundan bahsetmişsiniz, bu sorun MIUI arayüz olduğunda mı geçerli sadece?
A2 Lite versiyonunda saf android olduğu için olmaması gerekiyor böyle bir sorun değil mi?
1300 TL ye mi a2 lite alabilirsiniz eğer migrosta bulursanız. Onun dışında amiral gemisi olarak xz1 veya nokia 8 önerebilirim.
Ah bi bulsam o fiyata 😀
G2 yi çöpe atarsan haberim olsun hocam 😁
Atmam hocam atar mıyım hiç 😀