https://twitter.com/AACanli/status/1024566880294633472
@leventp tebrikler abi bakan olmuşsun 😀
https://twitter.com/AACanli/status/1024566880294633472
@leventp tebrikler abi bakan olmuşsun 😀
Bakan Pekcan: "Temmuz ayı ihracatımız yüzde 11,8 artarak 14,1 milyar dolar seviyesine ulaştı. Bu tüm zamanların temmuz ayı için en yüksek rakamdır."
— AA Canlı (@AACanli) August 1, 2018
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kime bakan, neye bakan?
Levent bey bakmasın böyle şeylere, siyasete uygun değil mizacı
Kedi yarasını görmüş ne büyük ihracatım var demiş.