Arkadaşlar aracı muayeneye götüreceğim.Egzos emisyonun zamanı geçmiş bunu tüvtürkte mi yaptırıyorduk
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Evet. Her istasyonunda emisyon ölçümü de yapılıyor muayeneye girmeden öncesinde.
Adana istasyonlarda yok. büyük özel servislerin çoğu almış bu test yapma olayını. Gitmeden önce yaptır git bence. Yol üstünde vardır illa ki 🙂
Yine bir macera beni bekliyor demek ki bakalım nasıl olacak? http://www.tuvturk.com.tr/adim-adim-muayene/muayene-oncesi/gerekli-ekipmanlar-listesi.aspx gerekli ekipmanlar listesinde boyunluk falan yok sonra sende boyunluk yok demezler değil mi?
Tam emin değilim ama sağlık seti ekipman eksikliği ilk muayenemde hafif kusur olarak geçmişti sanırım.