Kış ayı dert ayı derler.Bence yaz ayı da vicdan muhasebesi ayı çünkü sinek vız vız kafana dikiliyor,ölürsen bir dert öldürmesen bir başka dert.Hadi sineği geçtim karıncalar benim için tam bir vicdan muhasebesi,evin her yerini sarıyorlar,uyurken üstüme çıkıyorlar ama kıyamıyorum çok çalışkan hayvanlar ve bir de bir tanesi öldüğü zaman diğerlerinin cenazesini kaldırması olayı yok mu?İşte o beni çok yaralıyor😌Kaç yaşında adamım bıktım arkadaş 5.kata nasıl çıkıyorsunuz ufacık halinizle sayın karınca bey?

BeğenFavori PaylaşYorum yap