Merhabalar sayın fırtına @electric acaba sihirli elmanın SDN çatısı altına girmesi hakkında görüşleriniz neler?? Farklılıklar olacaktır ama sizin durumunuz önemli. Sizin yayınlarınızın çoğunu ( bazı konulararda uyuşmuyoruz) severek izliyor ve okuyordum. Merak ettim.
Teknoseyir gündemi
#işbankası#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 268 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Haberim yok du , yeni mi??
Valla sevgili arkadaşım şahsi düşüncemi soracak olurdan ben SE’nin satılmasına üzüldüm. Ancak bakıldığında da insanlar maalesef ki güzel içerik istemiyorlar. Eğri oturup doğru konuşalım. Tarafsız, clickbait yapmadan adam akıllı 4 aydır o kanalı yürüttük abone sayımız 2200’dü e olmuyor demek ki çok zorlamamak lazım.
Kendi adıma üzüldüm. Göktuğ beyden sonra aynı kalitede sürdürmüştünüz siteyi. Neyse size için en iyisini dilerim. Umarım başka mecralarda da görürüz sizi.