Herkese merhaba,eski modemim bozulduğu için yeni bir ADSL modem almak istiyorum.250 TL bandına kadar bütçem mevcut.Özellikle evin içerisinde Wi-Fi'ın iyi çekmesi benim için önemli, muhtelif forumlardan aldığım geri dönüşlere göre bana 3 adet modem önerdiler bunlar: TP-LINK TD-W9970, Asus DSL-N16, Zyxel VMG3312-B10A v2.Bu modemler hakkında bilgisi olan veya bu modemlerden herhangi birini kullanan varsa bilgilendirseniz sevinirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap