Avrupa"da 2018 1.ceyrek Satış raporları Paylasıldı.
Samsung ve Apple düsüste
Huawei yukselisi devam ediyor
Xiaomi rekor kırarak gidiyor
Nokia 0 dan gelmesine ragmen 5.sıraya oturdu
Nokia bu arada 2 ceyrektir 5. Ama bu seyrekte pazar payını yukseltti.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Temp @temp

    Bi 5-10 yıl sonra Huawei nin 1. sırada olduğunu göreceğimizi söyleyebilirim.
    Xiaomi hakkında ileriye yönelik bir şey söyleyemiyorum çünkü kontrolsüz güç; güç değildir.
    Xiaomi kontrolsüz büyüyor gibi geliyor bana.Atalarımızın bi sözü var:"Hızlı yaşayan erken ölür."
    Nokia mevcut teknolojiyi takip ettiği takdirde başkalarını taklit bile etse ilk 3 e yerleşecektir.
    Çünkü Nokia nın geçmişten gelen bir marka prestiji var.Bunu doğru kullandığı takdirde başka birşey yapmasına gerek yok.
    Son olarak samsung sırf yanlış politikaları yüzünden satış raporlarında sürekli eksileri görecek.

  • Emre @emre1393

    xiaomi bu ay fransa ve italya pazarına resmi olarak giriş yapıyor. twitterdan duyurdular.

  • Umut Koçak @umtk

    Geçen sene başlayan Xiaomi'nin Avrupa açılımı meyvelerini vermiş görünüyor. Bu senede o bölgeye yatırımları artarak devam ediyor. Bu ivmeleri Avrupa pazarı için konuşursak gelecek senede devam edecek gibi.