Avrupa"da 2018 1.ceyrek Satış raporları Paylasıldı.
Samsung ve Apple düsüste
Huawei yukselisi devam ediyor
Xiaomi rekor kırarak gidiyor
Nokia 0 dan gelmesine ragmen 5.sıraya oturdu
Nokia bu arada 2 ceyrektir 5. Ama bu seyrekte pazar payını yukseltti.

Xiaomi nin gelişe bak 😮
Xiaomi ilk defa son aylarda almanyada avusturyada vs garantili satilmaya baslandi. dengesini bulur yakinda.
Bi 5-10 yıl sonra Huawei nin 1. sırada olduğunu göreceğimizi söyleyebilirim.
Xiaomi hakkında ileriye yönelik bir şey söyleyemiyorum çünkü kontrolsüz güç; güç değildir.
Xiaomi kontrolsüz büyüyor gibi geliyor bana.Atalarımızın bi sözü var:"Hızlı yaşayan erken ölür."
Nokia mevcut teknolojiyi takip ettiği takdirde başkalarını taklit bile etse ilk 3 e yerleşecektir.
Çünkü Nokia nın geçmişten gelen bir marka prestiji var.Bunu doğru kullandığı takdirde başka birşey yapmasına gerek yok.
Son olarak samsung sırf yanlış politikaları yüzünden satış raporlarında sürekli eksileri görecek.
xiaomi bu ay fransa ve italya pazarına resmi olarak giriş yapıyor. twitterdan duyurdular.
Geçen sene başlayan Xiaomi'nin Avrupa açılımı meyvelerini vermiş görünüyor. Bu senede o bölgeye yatırımları artarak devam ediyor. Bu ivmeleri Avrupa pazarı için konuşursak gelecek senede devam edecek gibi.