2018 sonu ve 2019 bası Qualcomm un Orta seviyede cıgır acacagı yıl
Snapdragon 710 (10 nm) 730 ise 8 nm uretim teknoloji isel geliyor
Snaodragon 730 lu uygun fiyatlı xiaomi hayal edin 😍
Artık Turkiyede bence Amiral gemisi dönemi azalacak ; Bu orta ust seviye sahlanacak

Bizim bu milletin kafasına baktım bide yazdıklarına dönüp sana diyebilleceğim tek şey var.
Yav he he 😀
Sıkıntı o ya zaten bizim millet 3 ü değil her zaman 10 u ister.
Adam internete giriyor, telefonla konuşuyor. Başka hiçbir şey yapmıyor ama 6 gb rami var bu daha iyi diyip alıyor 4 binlik telefonu
600'ler bile pahalı ki
Uygun fiyatı unutun yok öyle bir şey 😀
Orta seviye bile cok pahalilandi artik.