Böyle donanımı iyi model yapıp ( G7) halen daha 3000 mah batarya koymak Hangi Akla hizmet Ey LG kim alır seni artık
Adın cıkmış bari 1 özelligin bataryayı 3500 4000 koyda bir artın olsun ama yok
Lg G7 ve G7 Plus Tanitıldı.
Teknik ozellikler :6.1 " 19 :9 ekran Qhd Super parlak
Snapdragon 845 islemci 4 ve 64 hafıza (G7)
6 gb ram ve 128 hafıza(G7+)
16 mp (f1.6)+ 16 mp (f1.9 geniş) kamera
8 mp (f1.9) ön kamera
162 gr agırlık 7.9 mm kalınlık
6 desibellik ve 2 kat yuksek bas veren ses donanımı ile 4 kayıt mikrofonu
3000 mah batarta Qick şarj 4.0
Fiyat 680 euro (bu biraz kurtarır ama yetmez) örnek s9 900 euro idi.

LG’yi ben artık mobilde bitti olarak görüyorum. Prestij olsun diye böyle tek tük model çıkarıyorlar. Zaten Türkiye’den çekildiler. Paralel ithalatçılar bile getirmiyor.
3000mah kötü bir rakam değil. fiyatta fena değil. Yine alan alır. Fakat ekranda durum nedir bilemiyorum.
2.kameranın en anlamsız olduğu marka 🙁