Para biriktirip 1 senelik alacaktım. Para biriktirene kadar dayanamadım 1 aylık alayım bari dedim. Bir an KVK kapsamında bilgilerimi üçüncü parti şirketlerle paylaşmaya onay vermezsem abone olamayacağımı düşündüm. Komik bir şaka olurdu 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap