Gece gece aklıma geldi de teknoseyir familyasında HTC Evo 3D kullananlar var mıydı? Enteresan bir telefondu. Diğer aday LG Nexus 4 idi ama ben HTC'yi seçmiştim. Gençlik işte. #KonuDışı
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben de çok istemiştim Nexus kullanmayı. Belki tedarik sorunu vardı ondan almamıştım, tam hatırlamıyorum. İçimde kalmadı değil yani. Yine de Evo da enteresan bir deneyimdi kendi içinde.
Nexus 4 şahaneydi ya. Arkasını çok severdim. Ondan önceki Nexus da Samsung'undu sanırım, o da şıktı zamanına göre. Nexus 5 ise efsane oldu. 😀 Nerd androidseverler için harika yıllar geçti...
ben arkadaşa aldırmıştım ama şöyle söyleyeyim bu iş bir maranton htc bunun en güzel 100 metresini koştu...