Telefonlara taksit olayında yeni bir iddia var. Yazan kişi ne kadar doğru diyor veya ne derece uygulanır bilemiyorum şuan iddiadan ibaret ama yerli telefonlara taksit yasağı yakında kalkabilirmiş.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Nakahella @nakah

    Taksit yasağı mı var sanki, tüm teknoloji firmaları bankalarla anlaşmalı bir şekilde faizli satıyorlar zaten. Daha geçen hafta arkadaşım Vatan'dan 3000 liraya iPhone 7 aldı 8 taksit 0 faizle. 🙂