#edevlet #Authenticator
edevlet google auth mantığında uygulama geliştirmiş. bence gerekliydi.

#edevlet #Authenticator
edevlet google auth mantığında uygulama geliştirmiş. bence gerekliydi.

Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
2 aşamalı güvenlik şart zaten. Google ya da Lastpass Auth uygulamalarını desteklerse kullanabilirim.
bu zaten yok muydu? geçen sene kullanıyordum telefon degisince mecbur kaldırmak zorunda kaldım.
Epey uzun zamandır var ben kullanıyorum. App var zaten marketler de e devlet üzerinden de aktif etmeniz lazım.