Bugün tamamiyle emin oldum. Gülmek kesinlikle bulaşıcı bir eylem 🙂 Dalga dalga yayıldığına şahit oldum, hala aklıma geldikçe kendi kendime gülüyorum 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap