Merhaba arkadaşlar 🙂 GS8 telefonuma dün oreo güncellemesi geldi. Ama iş yerinde wifi de problem olduğu için indiremedim. Akşam eve gidince önce bağlantı hatası dedi. Sonrada güncelleme kayboldu. En son sürüm yüklü diyor. Jaç defa açıp kapadım ve hem wi-fi den hem de mobilden baktım güncelleme göstermiyordu. Güncellemeyi gerimi çekmişlerdir. Yakında gelir tekrar ama ben nasıl beklemeden alırım sizce. 🙂
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben güncelleme yaparken fabrika ayarlarına döndürüp sonra güncellemeyi yükleyip bir daha fabrka ayarlarına döndürüp öle kuruyorum uygulamaları fotolar bulutta numaralarım google hesabımda uygulamalarımda aşırı az oldugu için sorun olmuyor bide fabrika ayarlarına döndürüp bi dene bakalım olucak mı