Merhaba arkadaşlar 1-1.5 yıldır Xiaomi Mi Band 2 kullanıyorum. Yeni daha iyi bir cihaza geçmek istiyorum ama Amazfit Bip ve Gear Fit 2 arasında kaldım;
Amazfit Bip Artıları
- Yoğun kullanımda bile 2-3 hafta giden pil süresi.
- Daha önce Mi Fit kullandığım için bildiğim bir arayüz.
- 100 TL daha ucuz. (Fiyatı 230 TL)
- Yeni çıktı sayılır.
- Ekranı daima açık.
Gear Fit 2 Artıları
- Akıllı saate daha yakın.
- Uygulama yüklenebiliyor. (Mesela Amazfit Bip'de şarkı değiştirme olayı bile yok ama Gear Fit 2'nin içinde Spotify uygulaması bile var.)
- Ekranı daha büyük ve amoled kaliteli.
- Amazfit yurt dışından alacaktım ama Gear Fit 2'yi Türkiye'den satın alacağım. 100 TL daha pahalı ama Samsung Türkiye garantisi var ve 1 ay kargo beklemeyeceğim.
Durum böyle. Özellik ve ekran konusunda Gear Fit 2 önce çıkarken pil süresi ve fiyat konusunda Amazfit Bip öne çıkıyor. Amazfit Bip'den en azından telefonda çalan şarkıyı kontrol edebilme olsa düşünmeden Amazfit Bip alıcam ama bu tarz basit şeylerin olmaması çok kötü. Sizce hangisi alınır?
#akış #TeknoYardım #giyilebilirteknoloji #akıllısaat #smartband

Bence Gear fit2.
Amazfit 230 tl mi?
Evet, Samsung Gear Fit 2 ise 330 TL
@karadagonuremre link alabilirmiyim? Ayrıca bence Gear fit 2, 2 günlük pil ömrüyle çok tatmin etmez gibi geliyor. Amazfit siparişi verirsen benim içinde verirmisin?
Az önce Amazfit Bip'imi satın aldım. Gearbest'den SingPost registered kargo seçerek aldım. Kargosu şusu busu toplam 200 TL'ye geldi. Gearbest'in internet sitesine girip aratınca çok pahalı çıkıyor fiyatı.
https://m.gearbest.com/smart-watches/pp_1126414.html?wid=4&lkid=11004390
Forumda Gearbest yetkilisi bu linki paylaştı. Bu linkle tıklayınca fiyatı 60 dolar olarak gözükecek size. Sonrasında ise sepette GBCE kuponunu ekledim ve ek %14 indirim elde ettim. 52 dolar civarına geldi. 200 TL'ye getirmiş oldum her şeyiyle. Almak isteyenler için güzel yöntem.
Kafamda max ederi 150 TL'idi aslında ama Mi Band 2'yi satınca eksikliğini hissettim çok hemen alayım dedim yoksa beklerdim.
Hayırlı olsun. Elinize ulaştığında bir inceleme bekleriz.
@yenikullanici Tabii ki seve seve 🙂
@karadagonuremre Allah razı olsun sayende alabildim. 2 $ takipli kargo 2 $ sigorta eklettim 56 $ a geldi teşekkürler.
@supernova sigortaya gerek yoktu hocam. bir işe yaradığını görmedim ama siz bilirsiniz almışsınız artık. Birde olurda gümrükte vergi çıkarsa siz vergiyi ödeyin. Sonra Gearbest türkiye ile iletişime geçin onlar 100 dolara kadar olan ürünlerin çıkan vergisini ödüyormuş galiba geri size.
Şimdi en gıcık olduğum nokta bekle dur hacı yolu bekler gibi 😂
@karadagonuremre onu söylediğin iyi oldu.
@supernova Sormayın. Çin de tatil var birde. Umarım hızlı gelir 😀
@karadagonuremre hâlâ tık yok işleniyor da bekliyor sizde durum nedir?
@supernova Paketlendi hocam benimki bugün kargolanır büyük ihtimalle.
gear fit'den cok memnunum onerrim ..