Almanya'dan 6 ay önce gelen iphone u şimdi pasaporta işletsek kullanıma açılır mı?#pasaportkaydı #iphone #akış
Son bir saat içinde 251 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Tabi ki açılır ama ne kara sürer deneyimim yok...
Açılır 24 saat içinde şebeke geliyor ama 12 saate geldi bende.
Pasaport giris tarihi 4 ayi gecmis ise acilmaz, yeniyse acilmasi lazim.
pasaportta sıkıntı yok