#akış #blackfriday Şeytan dürttü dürttü ve galip geldi sonunda. 🙁 Halihazırda gtx770 4gb modelini i7 3770 ile kullanıyorum ve memnunum. Abime topladığım i3 6100'lü sistem gt9500 ile çalışıyordu. Dedim sevinsin gariban 😀 Bana fiyat fazla cazip geldi. Yolda başına bir şey gelmezse iyidir. Ne bileyim dolar 4 TL'nin üzerine çıkacak gibi duruyor. Son çılgınlıklarımız sanırım bunlar. İnşallah çıkmaz..

Monitör bulsam alacağım. 🙂
alın bir köşede dursun derim. Monitörü 2. el buradan falan ayarlarsınız 🙂
@runforrest Geçtim sipariş. 14 gün kutusundan çıkarmam ekran beklerim gelmez ise iade. 😀
İçimden bir ses ya iptal edilecek yada düz 1050 gelecek diyor 😀 neyse evhamlarım üstümde.
Ürünün linkini verebilir misiniz ?
fiyat 810 olmuş yalnız. 🙁 http://www.hepsiburada.com/msi-nvidia-geforce-gtx-1050-ti-aero-itx-ocv1-4gb-128bit-gddr5-ekran-karti-gtx-1050-ti-aero-itx-4g-oc-p-HBV000008AI6H
Aklıma bir kaç tane almak geldi aslında. Hem bende şans yok elimde kalır. Hem de o kadar param yoktu. TS'de aynı fiyata okuturdum. Bir yararımız dokunurdu, kısmet değilmiş.
İyi fiyata almışsın, 4 lirayi bırak, 5 lira olacak seneye dolar, alacagimiz son ekran kartları artık bunlar
Allah biliyor #blackfriday hikaye, almamı tetikleyen ülkedeki doların arkasından kaplan koşuyorcasına yükselmesi oldu. Gereksiz harcama için böyle durumlara gerek yok doları biraz yoklayın biz korkudan sağa sola saldırıyoruz zaten. Benzine bilmemneye ödediğimiz fark ile indirim düze çıkıyor aslında ya neyse..
Takip ettiğim üründü ama fiyat yükselmiş. Burada https://www.tekramarket.com/urun-detay/210143614?gclid=Cj0KCQiAgNrQBRC0ARIsAE-m-1yzGLFrV04RUIOHRcVrB19H_7UlV572hV4xdo5-xcClNTH_-2pNxLgaAovuEALw_wcB daha uygun ,fiyat değişmezse alacağım sanırım 🙂
Bu 1050 yanılmıyorsam bilginiz olsun.