#akış #blackfriday Şeytan dürttü dürttü ve galip geldi sonunda. 🙁 Halihazırda gtx770 4gb modelini i7 3770 ile kullanıyorum ve memnunum. Abime topladığım i3 6100'lü sistem gt9500 ile çalışıyordu. Dedim sevinsin gariban 😀 Bana fiyat fazla cazip geldi. Yolda başına bir şey gelmezse iyidir. Ne bileyim dolar 4 TL'nin üzerine çıkacak gibi duruyor. Son çılgınlıklarımız sanırım bunlar. İnşallah çıkmaz..

BeğenFavori PaylaşYorum yap