iyi akşamlar bu annemin telefonu galaxy e5 yaklasık 3 senedir kullanıyor bu sorun 2. senesinde ekran değiştikten sonra yaklaşık 3-4 ay sonra oldu onla ilgilimidir bir fikrim yok ama görüldüğü gibi mobil veri açılınca böyle ekran kapanıp açılıyor wi fi de sıkıntı yok odin den android 4 kitkat rom attım normalde andorid 5 ti düzelmedi ondan önce fabrika ayarına döndük düzelmedi bugun lineageos ve ya cyanogenmod yuklemeye calıstım ama yapamadım varmıdır bir çözümü yazılımsalmıdır sizce
https://www.youtube.com/watch?v=eAS0U5zMwAA&feature=youtu.be
#TeknoYardım #yardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap