Merhaba arkadaşlar 2012 yazında aldığım HD 6850 ekran kartım bugün itibariyle sorun çıkarmaya başladı. Sistemden söktüm, ama garantiye gönderemiyorum. Sonuçta, 5 yıl oldu. Yenisini alamam. Ne yapmam gerekir? Yapan bir yer var mı? #akış #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap