ETS 2 1920X1080 Çözünürlük Sorunu #ets2 #eurotrucksimulator2
Merhabalar. Steam üzerinden ETS2 oyununu açmaya çalıştığımda sadece güvenli modda açılabiliyor (Launch with DirectX ve x64, Launch with OpenGL ve X64, Euro Truck Simulator 2 Oyna ve X64 bunlar üzerinden oyunu açamıyorum) ve diğerlerinde başlatırsam ilk başta dönen amblemde takılı kalıyor. Arkada menüye giriyor, menü müziğini duyuyorum ama amblemde takılı kaldığı için ilerleyemiyorum. Güvenli modda açtığımda ise çözünürlüğü 1920x1080 yapamıyorum. Ekran kartım güncel, oyunu steam üzerinden silip, belgeleri de manuel olarak kaldırıp yeniden indirdim ama hala çözüm bulamadım. Yardımlarınızı bekliyorum...
Bir programla çakışıyor gibi sanki güvenli modda sorun olmadığına göre. Antivirüs olabilir, OBS gibi video kayıt programı olabilir, MSI Afterburner gibi bir program olabilir..
Antivirüs var sadece fakat onu da kapatmama rağmen yine sorunum devam etmekte.
Yani ben eklemedim açıkçası öyle bir şey.
@achfighter Steam üzerinden tamir etmek derken kurulu dosyaları doğrulama gibi bir şey mi acaba? Dosyaları doğruladım çünkü. Hatta silip yeniden indirdim.
@achfighter Teşekkür ederim yardımınız için 🙂