#akış
merhaba arkadaşlar üstatlar
bi kasa toplim dedim megerse en zor kısmı kasa secmekmiş
bi hata yaptım micra atx anakart aldım
mini ıtx alsaymışım ceşke
insan 8 kasa begenirmiya bendede bi gariplik var 🙂
1- Thermaltake Suppressor F51
2- Thermaltake Core V21
3- anidees AI-07MW - Cube
Thermaltake Core V51
Aerocool Xpredator Cube
Aerocool AeroCool Strike-X Cube
RAIJINTEK Aeneas Cube
Thermaltake Suppressor F1
bu ilk üçtekiler arasında karar kılıcam sanırım 🙂
ıtx alsaydım direk Corsair Obsidian Series 250D alıp bu işe nokta koyacaktım.
bu ilk ücte hangisini almalıyım ?
V21
bende yatay düşünüyorum cub modelleri levent abi aşıladı bize 🙂
tesekkür ederim