Üzücü olan ne biliyormusunuz.
Teknoloji platformu adı altında din, dil, ırk ve siyaset gibi tartışmaları buraya taşıyorsunuz.
Zaten dışarı da bunların tartışılmasından dolayı rahatsızlık duyan biri olarak şurada zar zor nefes almaya çalışıyorum. Ya kardeşim alacağın kartın bilmem nesini sor işte ya da yeni bir gelişmeyi paylaş. Bazı arkadaşlar olayı kendilerince çözmüş. Fikri uyuşmuyorsa basıyor engeli. Engellemek en doğal hakkınız fakat o zaman da böyle bir platformun çeşitliliği, gayesi nerede? Hak eden arkadaşlar var elbette ama bu çözüm değil. Sıkıntılı mevzular hakkında görüş bildirenlere ip ban atılmalı kanımca 🙂 Nerede nasıl konuşulacağını bilen, insanların görüşlerine saygılı 3-5 kişi de kalsa değeri artar platformun. En acısı da kendini medeni saygılı laik sandığı halde burada fütursuzca insanların değerlerine dil uzatan eğitimli arkadaşlar var aranızda. Diploma + İyi bir iş + Boş insan = BOŞ İNSAN gözümde..
[Not: Krem peynire tapan adama bile saygım var, yanımda tapmasın yeter 🙂 ]

BeğenFavori PaylaşYorum yap