#akış #KonuDışı #starveio
starve.io
Boş vakitim oldu ve bu zamanı öldürmeye karar verdim. Bu tarz oyunları biliyorum fakat hepsini bilmemin tabi ki imkanı yok. Eminim ki bundan daha iyileri vardır. Denemenizi tavsiye ederim....
Oyun basit yiyecek, odun, taş toplayıp hayatta kalmaya çalışıyoruz. Açlık, susuzluk, soğuk ve diğer oyuncular en büyük düşmanınız olabiliyor.
Vakit öldürmek isteyen arkadaşları beklerim, sa 1 texas şu anda 29 ve en az oyuncu bulunduran bölüm olduğundan oradayım. Nickinizin başına (TS) eklerseniz buradan olduğunuzu anlar ve birbirimizi öldürmeyiz...
İyi oyunlar...
Mobilde oynanmıyor 🙁
Çok yavaş, hayat süresi de çok kısa...
tek kişinin oynayabileceği bir oyun değil, oynanıyor fakat çok çok zor.
grup halinde olup bol craft yapmak gerek.
Bir de server farkı var. Eu'da bolca saldırıya uğrarsınız, Asia tokyo'da saldırıya nadiren uğrarsınız fakat pinginiz yüksek olur.
craft ile kask yaparsanız daha dayanıklı oluyorsunuz,
su içerken direk göle girmek yerine tahta koyup onun üzerine çıkarsanız hem boğulmaz hemde soğuktan etkilenmezsiniz.
gibi gibi ayrıntıları çok var.
@jeune İyiymiş...