#akış #KonuDışı #starveio

starve.io
Boş vakitim oldu ve bu zamanı öldürmeye karar verdim. Bu tarz oyunları biliyorum fakat hepsini bilmemin tabi ki imkanı yok. Eminim ki bundan daha iyileri vardır. Denemenizi tavsiye ederim....
Oyun basit yiyecek, odun, taş toplayıp hayatta kalmaya çalışıyoruz. Açlık, susuzluk, soğuk ve diğer oyuncular en büyük düşmanınız olabiliyor.

Vakit öldürmek isteyen arkadaşları beklerim, sa 1 texas şu anda 29 ve en az oyuncu bulunduran bölüm olduğundan oradayım. Nickinizin başına (TS) eklerseniz buradan olduğunuzu anlar ve birbirimizi öldürmeyiz...

İyi oyunlar...

BeğenFavori PaylaşYorum yap