#McDonalds Happy Meal'a yeni #Mario oyuncakları gelmiş. Menü almadan tanesini 5 liraya ya da 3'lü paketi 8 liraya alabiliyorsunuz. Daha önce yine #Mario ve #Pokemon oyuncaklarını almıştım. Kitaplıkta ve masada figür gibi güzel duruyorlar.

#McDonalds Happy Meal'a yeni #Mario oyuncakları gelmiş. Menü almadan tanesini 5 liraya ya da 3'lü paketi 8 liraya alabiliyorsunuz. Daha önce yine #Mario ve #Pokemon oyuncaklarını almıştım. Kitaplıkta ve masada figür gibi güzel duruyorlar.

Son bir saat içinde 210 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
mario yoshi ve şu zincirli arkadaşı almak isterdim...
3 oyuncak 8 lira yani.
Gidip alayım ben de, çok güzel figürler var.
"-mu" ekinin ayrı yazıldığını bilmiyor musunuz?
Bunlarla vakit geçirmek hoşuma gittiğine göre, belki...