Arkadaşlar merhaba. Dün sistemimdeki anakartı, işlemciyi ve rami değiştirdim. Sistemi açtığımda bios ekranında her şey sorunsuzdu.Ancak yükleniyor ekranında ve sonrasında hiç bir usb aygıtın çalmadığını gördüm. Belki eski driverlarla çakışıyordır dedim. Bu arada bios ekranında ki her ayarla oynadım çözülmeyince fabrika ayarla döndürdüm. Her yolu denemem rağmen startup ekranında bir anda usb ekimanları ışığı gidiyor ve komple kesiliyor usb bağlantıları. Aklıma gelen son şey ps2 slotu kullanmak. Bu şekilde güncel usb driverlarını yüklemek. Sizce başka yapılacak birşey var mıdır? Teşekkürler #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap